۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری شدن ۲۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۷۰ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سیداحمد هاشمی» ظهر امروز دوشنبه اعلام کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعت گذشته و تا ظهر امروز (26مهرماه)، متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری شدن 29 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 170 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 وی با بیان اینکه تاکنون حدود 73 درصد افراد بالای 12 سال در استان واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به توزیع گسترده واکسن و دسترسی آسان و بدون انتظار در تمام شهرهای استان، زمینه صدور کارت واکسن برای بهره مندی از همه خدمات در اماکن تجمعی و هم چنین برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس بر اساس ارائه کارت واکسن در استان طبق برنامه وزارتی فراهم شده است.

 

دکتر هاشمی تصریح کرد: واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل بیماری کرونا نمی‌شود و لازم است مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

کد خبر 1106157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha