برتری مددجویان کمیته امداد فارس در کنکور ۱۴۰۰

بذرافشان گفت: ۲۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد استان فارس در کنکور در خشیده اند و فارس از نظر رتبه برتر کنکور ۱۴۰۰ در بین سایر اداره های کمیته امداد کشور، مقام اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 27 مهر) در مراسم ویدئو کنفرانسی تجلیل از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد حائز رتبه های برتر کنکور 1400 گفت: استان فارس با بیشترین تعداد رتبه برتر کنکور 1400 در بین سایر اداره های کمیته امداد کشور موفق به کسب مقام اول شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: پیشرفت فرزندان کمیته امداد در فارس و در شرایط سخت معیشتی مایه مباهات است و این نفرات برتر کنکور در ادامه راه تحصیلی برای سایر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد می توانند الگو و مشاور خوبی باشند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 40 هزار و 423 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند و یک هزار و 413 نفر از مددجویان کمیته فارس در کنکور امسال شرکت کردند که 134 نفر رتبه زیر 10 هزار، 2 نفر رتبه 2 رقمی و 14 نفر رتبه زیر هزار را کسب کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: امسال 142 نفر از دانش آموزان مددجوی استان فارس در دانشگاه های دولتی، 11 نفر در دانشگاه فرهنگیان و پنج نفر نیز در رشته های پزشکی دانشگاه های دولتی قبول شده اند.

وی اضافه کرد: استان فارس با 221 نفر و بالاترین تعداد رتبه برتر کنکور 1400 در بین سایر اداره های کمیته امداد کشور، مقام اول را کسب کرد و اصفهان با 157 نفر و خوزستان با 148 نفر جایگاه دوم و سوم کشوری را کسب کردند.

خاطر نشان می شود، مراسم تجلیل از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد حائز رتبه های برتر کنکور 1400 همزمان در سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

کد خبر 1106328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha