محفل انس با قرآن کریم ویژه جشن هفته وحدت در مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) برگزار می شود

خدابنده گفت: بزرگداشت مناسبت های مذهبی و آیینی از جمله برنامه های فرهنگی هنری کانون مسجد با همراه پایگاه بسیج مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) است که با توجه به اهمیت آن همواره نسبت به توجه بخشی به این ایام اهتمام دارد.

« محسن خدابنده» با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در خصوص ویژه برنامه کانون راهیان قدس در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) میزبان برپایی محفل انس با قرآن کریم به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری راهیان قدس افزود: بزرگداشت مناسبت های مذهبی و آیینی از جمله برنامه های فرهنگی هنری کانون مسجد با همراه پایگاه بسیج مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) است که با توجه به اهمیت آن همواره نسبت به توجه بخشی به این ایام اهتمام دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته وحدت عنوان کرد: کلام الله مجید کتاب و معجزه نبی خدا حضرت محمد(ع) است که تمسک به آن زمینه تعالی رشد و روحیه ایمانی افراد است. 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) کرج در پایان خاطرنشان کرد: آیین جشن گرامیداشت هفته وحدت در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام ترک بیات و مداحی کربلایی فیروز عابدینی روز شنبه یکم آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) برگزار می شود. 

 

 

 

کد خبر 1106721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha