ظرفیت هنری کانون های مساجد در بزرگداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم دیده می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: ظرفیت هنری کانون های مساجد در بزرگداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم دیده می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی نشست قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی که چهارشنبه ۲۸ مهر برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ظرفیت هنری کانون های مساجد در بزرگداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم دیده می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز و عضو قرارگاه مکتب شهید سلیمانی افزود: طی نشستی که امروز در جلسه هماهنگی برنامه های سال جاری بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمان با حضور دستگاه ها و افراد عضو تشکیل شد ظرفیت های هر یک از دستگاه ها و نهادها به منظور تبیین مکتب شهید سلیمانی مطرح شد.

 

به گقته وی، با توجه به تصمیم های صورت گرفته بنا شد تا از ظرفیت کانون های فرهنگی در شناسایی مکتب شهید سلیمانی به آحاد مردم استفاده شود.

 

وی ادامه داد: برپایی همایش بزرگ شهید سلیمانی با حضور نهاد و دستگاه ها، توزیع محتوا های مختلف فرهنگی و ... در شبکه های مساجد و ظرفیت مدیران کانون ها، استفاده از ظرفیت هنر در شناسایی شهید سلیمانی از جمله مباحث و شاخص های مورد نظر در این نشست بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک فرد نیست، یک مکتب است خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی است، که توانسته دل های آحاد مردم را فتح کند، چرا که او یک شهید معمولی نیست و مکتب شهید سلیمانی فقط در ایران قابل طرح نیست، بلکه در تمام دنیا مطرح می شود.

 

 

کد خبر 1106983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha