بیش از ۹۲ درصد دانش‌آموزان صومعه‌سرا دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

بالو گفت: تاکنون ۹۲/۷ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان صومعه‌سرا دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به نحوه‌ فعالیت مدارس از ماه آبان اظهار کرد: براساس «دستورالعمل الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کووید 19»، مدارس پرجمعیتی که تا 300 نفر دانش‌آموز دارند از اول آبان ماه و مدارس بالای 300 نفر نیزاز نیمه دوم آبان ماه با توجه به شرایط هر مدرسه، به صورت ترکیبی یعنی هم حضوری و هم غیرحضوری، شروع به کار خواهند کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: آموزش‌های حضوری در مدارس پرجمعیت با گروه‌بندی دانش‌آموزان و رعایت فاصله اجتماعی صورت می‌گیرد به گونه‌ای که در یک کلاس نباید بیش از 15 دانش‌آموز حضور داشته باشند.

 

وی به روند واکسیناسیون دانش‌آموزان شهرستان صومعه‌سرا نیز اشاره کرد و گفت: با زحمات و تلاش‌های کارکنان شبکه‌ بهداشت و درمان، تاکنون 92.7 درصد دانش آموزان  12 تا 18 سال شهرستان صومعه‌سرا دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

بالو تصریح کرد: امیدواریم سایر دانش‌آموزان نیز در اسرع وقت نسبت به دریافت دز اول واکسن اقدام کنند تا با کامل شدن فرایند واکسیناسیون دانش‌آموزان، در روند بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری تسریع شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا درمورد انتقال مهدهای کودک از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، سردرب مهدهای کودک به صورت موقت از «تحت نظارت سازمان بهزیستی» به «تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش» تغییر می‌یابد تا پس از ابلاغ آیین‌نامه‌های جدید، نسبت به فرآیند انتقال و صدور مجوز، اقدامات لازم صورت گیرد.

 

کد خبر 1107150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha