حضور داوران ملی و بین المللی از ویژگیهای مسابقات مدهامتان بود

ابدالی تکلو با بیان اینکه در چهاردهمین دوره برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان بیش از ۱۲ هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت کردند، گفت:حضور داوران ملی و بین المللی از ویژگیهای چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد ابدالی تکلو» شامگاه پنج شنبه (29 مهر) مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ضمن تشکر و قدردانی از نهادهای مربوطه از جمله آستان قدس رضوی و خوش آمد گویی به مسئولین و متسابقین؛ بیان کرد: امسال چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت مجازی برگزار شد و بیش از 12 هزار و 720 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آثار خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

 

مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: این مسابقات در سطح استانی در رشته های مختلف قرآنی شامل حفظ کل، حفظ جزء 30، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، مکبری، نقاشی آیات و تصحیح قرائت نماز و قرائت تحلیلی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقه قرآنی مدهامتان در مرحله استانی به صورت مجازی برگزار شده است؛ افزود: بعد از اینکه نفرات برتر استانی معرفی شدند ضمن تجلیل از آنها، 83 نفر به عنوان منتخبین نهایی به مسابقات کشوری مدهامتان در مشهد اعزام شدند و ما میزبان آنها در برگزاری مرحله نهایی مسابقات کشوری مدهامتان بودیم.

 

تکلو بیان کرد: شرکت کنندگان در مرحله نهایی مسابقات قرآنی مدهامتان در چهار رشته ترتیل، قرائت تحقیق، اذان و حفظ کل طی سه روز به رقایت پرداختند و امشب توسط هیئت داوران نفرات برگزیده معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

 

وی افزود: یکی از ویژگی ها این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان حضور اساتید ملی و بین المللی برای داوری این مسابقات می باشد. 

 

کد خبر 1107288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha