بهره مندی از ظرفیت ها، فرصتی برای عمران، آبادانی و رونق اقتصادی است

آیت الله مبلغی، با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های استان برای کمک به عمران آبادانی و رونق اقتصادی ، گفت: باید امکانات طبیعی و منابع انسانی مورد توجه ویژه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت‌الله «احمد مبلغی»، امروز(30مهر) در جمع خبرنگاران به بازدید از بخش طرهان کوهدشت اشاره کرد و اظهارداشت: قرارگیری طرهان و کوهنانی در جوار رودخانه و سد ظرفیتی مناسب برای اشتغالزایی است.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری وجود امکانات طبیعی فراوان و منابع انسانی را از جمله مؤلفه های این بخش عنوان کرد که نیازمند توجه است.

 

وی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای اشتغال زایی و کمک به رونق اقتصادی، عنوان داشت: این ظرفیت ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

آیت الله مبلغی ادامه داد: بهره مند شدن مردم این بخش از حضور امام جمعه فرصتی مناسب برای تسریع در پیشرفت این منطقه است.

 

وی بر ضرورت پیگیری و مطالبه گری مردم برای پیشرفت و آبادانی تأکید کرد و گفت: پیگیری و مطالبه‌گری مردم نسبت به عمران و آبادانی لازمه پیشرفت امور و توسعه هر منطقه است.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نبایداز این مهم غافل شد که فقر در نبود آبادانی ایجاد و سبب تضعیف دین است، خاطرنشان کرد: استغفار به درگاه الهی و توبه واقعی در فضای عمران و آبادانی شکل می گیرد.

 

کد خبر 1107489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha