اجلاسیه های کنگره شهدای استان از ۴ آذرماه سالجاری آغاز می‌شود

سردار کریمیان با بیان اینکه استان ایلام آماده برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید است، گفت: اجلاسیه های کنگره شهدای استان از ۴ آذرماه سالجاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی سه هزار شهید استان ایلام با حضور ادارات و نهادهای مربوط و اقشار بسیج در ستاد سپاه امیرالمومنین (ع)، اظهار کرد:  برگزاری اجلاسیه ها و اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان ایلام، مهم ترین رکن این کنگره در استان است.


سردار« قدرت الله کریمیان» یادآور شد: اجلاسیه های مختلف با موضوع خاص عشایری، دانش آموزان و فرهنگیان، روحانیون، زنان و دانشجویان از ۴ آذرماه آغاز خواهد شد و تا اجلاسیه نهایی در ۱۱ آذرماه ادامه خواهد داشت.


وی افزود: استان ایلام افتخارات بزرگی در دوران دفاع مقدس دارد و بنا داریم که با همفکری هنرمندان و نخبگان استان آنها را معرفی کنیم که برگزاری کنگره ملی شهدا در ایلام این فرصت مغتنمی را فراهم کرده است.


جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  ابراز کرد: الحمدالله استان آماده برگزاری اين کنگره ملی است و با همکاری تمامی نهادها و ارگانها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.


سردار کریمیان با بیان اینکه گفتن و نوشتن از شهدا بهترین گنجینه‌ها برای تعالی روح است، افزود: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فرصتی برای معرفی شهیدان عزیز و احیاء خصلت‌ها و سبک زندگی آنان‌، برای کسانی است که دوران حماسه و ایثار را درک نکرده اند.


وی ابراز کرد:  در تلاش هستیم تا کنگره محور وحدت و همبستگی در استان ایلام شود و علاوه بر آن بتواند سبک زندگی‌ها را تغییر و آن را منطبق با سبک زندگی اسلامی الگو گرفته از شهدا کند.


جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: فضای استان تا زمان برگزاری کنگره بایستی تحث تاثیر این رویداد باشد،تا چندین سال بعد نیز  فضای کنگره در استان با آثاری معنوی که تولید می شود وجود داشته باشد.

کد خبر 1109348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha