شهردار جدید شوسف معرفی شد

«مسعود مالکی» در آیینی با حضور مسئولان به عنوان شهردار جدید شهر شوسف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۴ آبان) در مراسم تودیع و معارفه شهردار شوسف که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران باید از فرصت بی نظیر خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های دفاع مقدس، انتخابات، مشکلات اقتصادی و فرهنگی نشان دادند که در برابر زیاده خواهی و زورگویی دشمن ید و صدای واحدی برای جلوگیری از به ثمر رسیدن خواسته های آنها دارند، گفت: با رهبری مقام معظم رهبری علی رغم همه سختی ها، مشکلات تا حدودی رفع شد.

 

وی گفت: وظیفه شهرداری ها خدمت بی منت و مستقیم به مردم است و باید مردم داری و جلوگیری از تضییع حقوق مردم سرلوحه کار شهرداران باشد.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهرداران باید از مشارکت مردم استفاده بی نظیری داشته باشند، تصریح کرد: اما در بسیاری از بخش ها شاهدیم که مردم به مشارکت گرفته نمی شوند که ضربه بزرگی در حوزه های شهری است، همچنین تعامل و ارتباط متقابل با دستگاه های اجرایی نقش پررنگی در موفقیت شهرداری ها خواهد داشت.

 

بیکی با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی مردم، بیان کرد: همراهی اعضای شورای شهر جدید با شهردار و تعامل با مردم کارساز است و شهرداری ها را به توفیق خواهد رساند.

 

گفتنی است در این مراسم «مسعود مالکی» به عنوان شهردار جدید شهر شوسف معرفی و از تلاش های «غلامرضا عمانی» شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

کد خبر 1109583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha