سرمایه‌گذاری مختلف در پروژه‌های مخابراتی رضایتمندی مشتریان را بدنبال دارد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: سرمایه‌گذاری مختلف در پروژه‌های مخابراتی رضایتمندی مشتریان، ارتقا و توسعه خدمات مخابراتی را به دنبال دارد که این مهم از استراتژی‌های دارای اولویت در مخابرات منطقه است.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با بیان اینکه این مجموعه تلاش دارد در راستای تسهیل گری امورات اداری در دستگاه‌های و ارگانهای مختلف زیر ساخت‌های مخابراتی را تقویت و توسعه دهد، از ایجاد زیرساخت فیبرنوری به منظور فراهم ساختن شرایط مناسب برای بهره‌مندی شرکت توزیع برق استان از این تکنولوژی نوین در ادارت شهرستانهای تابعه خبر داد.

 

وی افزود: عملیات حفاری این پروژه در شهرستان‌های سقز، کامیاران، دهگلان ، بانه ،قروه ، سروآباد، مریوان و دیواندره به منظور کابلکشی و لوله گذاری اجرا شده است.

 

حکمت ضمن تشریح مراحل مختلف در اجرای عملیات فوق خاطر نشان کرد: در حال حاضر اجرای این پروژه در شهرستان‌های بانه، مریوان، قروه و سروآباد به پایان رسیده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد:مجموع حفاریهای صورت گرفته در این پروژه که به صورت اختصاصی برای ادارات برق در شهرستانهای مذکور انجام شده بیش از 11 کیلومتر است.

 

وی اضافه کرد: ایجاد زیرساخت فیبرنوری به منظور فراهم ساختن شرایط مناسب برای بهره‌مندی شرکت توزیع برق استان کردستان از این تکنولوژی در انجام امورات اداری در شهرستان‌های تابعه، با تلاش و همراهی کارکنان مخابرات در حال اجرا است .

 

حکمت به تامین تجهیزات و امکانات لازم برای اجرا و تحقق این پروژه اشاره داشت و بیان کرد: سرمایه‌گذاری مختلف در پروژه‌های مخابراتی رضایتمندی مشتریان، ارتقا و توسعه خدمات مخابراتی را به دنبال دارد که این مهم از استراتژی‌های دارای اولویت در مخابرات منطقه است.

 

وی با اشاره به مزایای استفاده از فیبرنوری و خدمات مبتنی بر آن توسط مشتریان ،بخصوص مشتریانG. ، ادارات و دستگاههای خدمات رسان تصریح کرد: این تکنولوژی یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و سرعت مطلوب است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم شده است.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان به تشریح پروژه‌های مختلف در راستای کابلکشی فیبرنوری از سال 92 تا کنون پرداخت و گفت: در حال حاضر چهار هزار و 908 کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی استان اجرا شده است.

کد خبر 1109660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha