فراخوان سومین دوره معرفی برترين‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نظر دارد سومین دوره «معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» را همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نظر دارد سومین دوره «معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی» را همزمان با هفته پژوهش در آذرماه 1400 برگزار کند.

براین‌اساس، از معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراكز وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها دعوت می‌شود نسبت به معرفی و ارسال اثر پژوهشی برتر آن مجموعه اقدام فرمايند.

اثر پژوهشی منتخب و برگزیده آن معاونت/ سازمان/ مرکز/ اداره‌کل می‌تواند در قالب طرح پژوهشی، کتاب و پایان‌نامه ‌(حمایت‌شده از سوی آن معاونت/ سازمان؛ همچنین پایان‌نامه‌های همکاران)، باشد. 

اثر باید در طی سه سال اخیر تدوین شده و در چارچوب مأموریت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. آثار آسیب‌شناسانه، کاربردی و دارای راهکار در اولویت‌اند.

همچنین برای ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی استان (در بخش تقدیر از «استان برگزیده پژوهشی»)، لطفا گزارشی از فعالیت‌ها و آثار پژوهشی استان در سه سال اخیر ارسال شود. در این بخش، مبتنی بر فعالیت و اقدامات پژوهشی صورت گرفته در هر استان، استان برگزیده انتخاب و از آن تقدیر خواهد شد.

مهلت ارسال اثر پژوهشی: 20 آبان 1400 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 88919179 (خانم کتایون قهرمانی؛ مدیر ارتباطات علمی پژوهشی پژوهشگاه) تماس بگیرید.

کد خبر 1109695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha