محلات کمتر برخوردار نهبندان مورد توجه خاص شهردار باشد

بیکی گفت: محلات قدیمی و کمتر برخوردار شهر نهبندان باید مورد توجه خاص شهردار قرار بگیرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (3 آبان) در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید نهبندان که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و برخی مدیران محلی برگزار شد، اظهار کرد: فرصت خدمت در اختیار همه مسئولان و شهرداران هست که باید عقب ماندگی شهری را جبران و رضایت مندی را افزایش دهند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شوراها به انتخاب مردم، منتصب می شوند لذا باید دغدغه های مردم با برنامه ریزی مناسب و استراتژی همدلی در درون شورا و تعاملات فی ما بین شوراها حل شود، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس شاکله نظام  الهی و بر پایه حضور مردم و رای مردم است، همه ارکان وام گرفته از مردم هستند.

 

وی ادامه داد: مردم بر اساس قانون؛ مسئولین خود را انتخاب و آنها را مامور به انجام خدمات رسانی می کنند  لذا انتظار است شوراها و شهرداران در رفع مشکلات و معضلات مردم بکوشند.

 

فرماندار نهبندان گفت: در ابعاد مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری و سایر وضعیت ها، ظرفیت های مناسبی در شهرستان در حال توسعه نهبندان داریم که باید از ظرفیت های خدادادی به نفع  مردم استفاده کرد.

 

بیکی تصریح کرد: شهرستان نهبندان در مسیر توسعه است، در حال حاضر تعامل خوبی بین ارکان و دستگاه‌ها وجود دارد که ظرفیت بی نظیری برای پیشبرد امور است که هرکس که بتواند از این ظرفیت استفاده کند، برنده خدمت رسانی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه شهرداری دستگاه پیشرو در خدمات رسانی به مردم در حوزه شهری است، ادامه داد: در قانون شهرداری وظایف متعددی بر عهده شهرداران است که باید خلق ثروت و ایجاد درآمد کنند تا امورات آنها بگذرد.

 

فرماندار نهبندان گفت: نقش شهرداری ها در رضایت مندی مردم ویژه است لذا تقاضا می شود شهرداران و شوراها خود را در معرض خواسته های مردم قرار دهند؛ با افزایش پیگیری ها و مشارکت مردمی بخشی مهمی از دغدغه های اصلی مردم رفع خواهد شد.

 

بیکی با بیان اینکه شهر و شهروندی مترادف و در کنار هم هستند، ادامه داد: محلات قدیمی و محلات کمتر برخوردار نهبندان باید مورد توجه خاص شهرداران قرار بگیرد چراکه رسیدگی به جامعه ضعیف تر از آرمان های انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: نهبندان؛ به دلیل موقعیت خاص مرزی بودن، خاکریز ایجاد ناامنی در استان است، اگر این خاکریز را به درستی محافظت کنیم مشکلات کم و مردم در امنیت خواهند بود.

 

فرماندار نهبندان در پایان این جلسه از زحمات «غلامرضا یونسی» شهردار سابق نهنبدان قدر دانی و خاطرنشان کرد: «مرتضی صادق بختیاری» به سمت شهردار جدید نهبندان معرفی می شود، همچنین همکاری متقابل و بی طرف با دستگاه ها برای حوزه شهری مهم است و دستگاه ها باید از همه ظرفیت های موجود شهرستان برای پیشبرد امور استفاده کنند.

 

کد خبر 1109727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha