۹۷ درصد دانش آموزان دوره متوسطه رضوانشهر علیه کرونا واکسینه شدند

قاسمی با بیان اینکه ۹۷ درصد دانش آموزان دوره متوسطه رضوانشهر علیه کرونا واکسینه شدند گفت: واکسناسیون ۸۴ درصد جامعه هدف افراد بالای ۱۲ سال در رضوانشهر دز اول و ۵۰ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

«محمود قاسمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر گفت: شهروندان می توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون شهری به مراکز شهری رضوانشهر و بخش پره سر و در روستاها به خانه های بهداشت روستایی مراجعه کنند تا نسبت به این ویروس واکسینه شوند.

 

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: مردم با رعایت توصیه های بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کرده و از شکل گیری موج جدید بیماری خواهند کاست.

 

وی متذکر شد : در شهرستان رضوانشهر 84 درصد جامعه هدف افراد بالای 12 سال دز اول، 50 درصد دز دوم و 97 درصد دانش آموزان دوره متوسطه نیز دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

قاسمی در خصوص دز سوم واکسن کرونا(یادآور) شد: این دز طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ابتدا برای کادر بهداشت و درمان و جانبازان تزریق می شود.

 

وی وضعیت این شهرستان را در اپلیکشن زرد کرونایی اعلام و خاطر نشان کرد: از مردم می خواهیم به شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند و به توصیه های کادر بهداشت و درمان عمل کنند.

کد خبر 1109810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha