عملیات بازسازی اولین منزل آسیب دیده از زلزله اندیکا فردا آغاز می شود

جنتی گفت: عملیات آواربرداری در مناطق زلزله‌زده اندیکا توسط ماشین‌آلات این بنیاد در حال انجام است و هرچه سریع‌تر تکمیل خواهد شد، عملیات بازسازی اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا از فردا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسین جنتی» عصر امروز (جمعه ۷ آبان) در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: عملیات آواربرداری در مناطق زلزله‌زده اندیکا توسط ماشین‌آلات این بنیاد در حال انجام است و هرچه سریع‌تر تکمیل خواهد شد.

 

 مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان افزود: عملیات بازسازی اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا از فردا آغاز می شود که برنامه ریزی های لازم برای این مهم انجام گرفته است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، مشکلاتی در عبور و مرور به روستاها وجود دارد و بر اساس برآورد انجام شده در صورت تامین اعتبار  به این مناطق صعب العبور دسترسی پیدا خواهیم کرد.

 

جنتی با بیان اینکه ارزیابی روستاها نیز انجام شده و پرونده تشکیل شده است عنوان کرد: به منظور انجام اقدامات تصمیم گیری شده از اهالی مناطق نیز رضایت‌نامه گرفته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: هماهنگی با استان‌های همجوار برای گرفتن ماشین‌آلات صورت گرفته و حداکثر تا یک ماه، ساختمان‌هایی با سازه‌هایی که طراحی شده‌اند را آماده می‌کنیم.

 

کد خبر 1110644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha