بازدید مدیر ستاد فهمای استان زنجان از کانون شهدای مادآباد شهرستان ماهنشان

حجت الاسلام یار محمدی، در راستاي اطلاع از ظرفيت ها، کسب اطلاع از فعاليت ها و نيز بررسي مشکلات، از کانون هاي فرهنگي هنري شهداي مادآباد شهرستان ماهنشان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در این بازدید اصلی ترین دغدغه این ستاد را برنامه های سومین رویداد ملی فما قلمداد کرد و افزود:  این رویداد  این رویداد ملی در 3 شبستان و 12 رواق طبق دوره های قبلی پیش بینی شده است و در سامانه بچه های مسجد قابل بارگذاری است.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ابراز کرد: یکی از محورهای بازدید دوره ای از کانون ها، توجیه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در خصوصی لزوم به روز رسانی اطلاعات کتابخانه ها و اخذ مجوز الکترونیکی کانون ها از طریق سامانه بچه های مسجد است.

 

این مسئول تعامل کانون های فرهنگی و هنری مساجد را رمز موفقیت برشمرد و تاکید کرد:  مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را با فعالیت امام جماعت و همراهی ارکان مسجد از جمله هیئت امنا و پایگاه بسیج  هماهنگ شده انجام دهند.

                   

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در خاتمه عنوان کرد: علیرغم محدودیت منابع و محرومیت منطقه کانون های فرهنگی و هنری با حداقل امکانات در شرایط فعلی هستند که از فعالیت خالصانه و صادقانه این مدیران تشکرمی کنم.

 

کد خبر 1110751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha