محفل انس با قرآن کریم در آران و بیدگل برگزار شد

محفل انس با قرآن و تجلیل از نفرات و رتبه های برتر مسابقات قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل به همت هیئت امنای مسجد تاریخی امام حسین(ع) بازار و کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان برگزارشد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  محفل انس با قرآن کریم همراه با تجلیل از نفرات و رتبه های برتر مسابقات قرآن کریم (استانی و کشوری) در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تفسیر قرآن کریم در آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این مراسم به همت هیئت امنای مسجد و کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، جمعی از روحانیون، مسئولان و نخبگان قرآنی در مسجد تاریخی امام حسین(ع) بازار برگزار شد.

ضابطی ادامه داد: اجرای گروه تواشیح وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآنی امیرالمؤمنین(ع)، سخنرانی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) حاج مهدی خطیب فر، تجلیل از ۳۰ نفر از برگزیدگان قرآنی همراه با اهدای لوح سپاس و هدیه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۷نفر از نخبگان قرآنی آران و بیدگل در مرحله منطقه ای حائز رتبه برتر شدند و ۳ نفر هم در مرحله استانی رتبه برتر را کسب کردند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند./

کد خبر 1110949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha