بیش از ۵۷ هزار دانش آموز در رشت واکسن کرونا را دریافت کردند

فتح اللهی از تزریق واکسن بیش از ۵۷ هزار دانش آموز در رشت خبر داد و گفت: بزودی شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز( دوشنبه ۱۰ آبان ) در نشست ستاد کرونای رشت اظهار کرد: واکسیناسیون با جدیدیت در حال انجام است.‌

 


فرماندار رشت با بیان اینکه دومین مرکز شبانه روزی شهر رشت هفته گذشته با همت سپاه، بسیج و مرکز بهداشت شهرستان راه اندازی شد گفت: امروز نیز دو پایگاه فعال شبانه روزی در شهر رشت با استقبال مردم مواجه هستند.

 



فتح اللهی کل دانش آموزان بالای ۱۲ سال شهرستان رشت را تعداد ۶۵ هزار ۵۲۵ نفر اعلام کرد و اظهارداشت: از این تعداد تا به امروز تعداد ۵۷ هزار و ۶۴۶نفر دانش آموز تزریق دز یک واکسن و ۱۷ هزارو ۲۷۹تزریق دز دوم واکسن را در سطح شهرستان داشته اند.

 
وی ادامه داد: با توجه به آمار بالا در این رابطه ۸۷ درصد تزریق واکسن را به دانش آموزان در دز اول و ۳۱ درصد هم تزریق دز دوم را به انجام رساندیم.

 



فرماندار رشت با اشاره به اینکه بزودی شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود افزود: پیش نیاز حضور دانش آموزان و معلمین تزریق هر دو دز واکسن و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است تا شاهد راه اندازی باشکوه چرخه علم و دانش باشیم.

 


وی اضافه کرد: امروز ۸۵ پایگاه‌ مختلف واکسیناسیون در شهرستان مشغول کار واکسیناسیون هستند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود ۶۸ درصد رسیده است.

 



فتح اللهی خاطر نشان کرد: آمار بستری‌ها ما در سطح شهرستان تعداد ۱۶۶ نفر و آمار پذیرش روزانه ما ۴۰ نفر و متاسفانه امار فوتی ها ما ۳ نفر است.

 



فرماندار رشت اضافه کرد: تاکنون مجموعا بیش از یک میلیون و ۱۷۲ هزار ۴۶۹دز واکسن در شهرستان تزریق شده، که ۶۸۲ هزار و ۷۶۰ دز اول و دز دوم ۴۸۹ هزار و ۷۰۹ دز دوم در سطح شهرستان است.

 


فتح اللهی تاکید کرد: حدود ۸۱ هزار نفری که تزریق دز یک را در سطح شهرستان نداشته اند، به سرعت اقدام به تزریق واکسن کنند تا از پیک ششم در امان باشند.

 


وی گفت: بیش از ۳۰۴ هزار نفر در سطح شهرستان در نوبت دوم تزریق واکسن هستند و در روز هم شاهد تزریق سه برابری دز دوم واکسن به نسبت دز یک در مراکز واکسیناسیون هستیم.

 

 

فرماندار رشت ابراز امیدواری کرد؛ تا یک ماه آینده آمار تزریق هر دو‌ دز واکسن در سطح شهرستان را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

کد خبر 1111544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha