ضرورت تقویت دانش بومی برای برون رفت از مشکلات

آیت الله علما در دیداربا مدیر کل و کارکنان سازمان پدافند غیر عامل، بر ضرورت تقویت دانش بومی برای برون رفت از مشکلات تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما گفت: استقلال با شعار درست نمی شود، با کار به دست می آید، لذا اگر استقلال می خواهیم باید عمیق فکر کنیم، در کارها صداقت داشته باشیم و از دانش بومی و مدیریت های متخصص و متهد بهرمند شویم.
 
 
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه  تأکید کرد: این استقلال و خود کفایی همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد، امروز در دنیا مطرح هستیم و این موقعیت هزینه دارد، باید هزینه ها را با آگاهی ، صداقت، کار علمی و با پشتوانه تعهد و تخصص ایرانی انجام دهیم.
 
 
وی با اشاره به مشکلات اخیر سوخت اظهار کرد: ممکن است مشکلات سوخت برای برق، آب، گاز و ... ایجاد شود ، لذا باید مجهز باشیم و با علم روز به مقابله با تهدیدات بپردازیم.
 
 
آیت الله علما، در خصوص اهمیت مصرف حامل های انرژی توسط مردم و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه تصریح کرد: باید مصرف مردم را مدیریت کنیم، استقلال با شعار درست نمی شود، با کار درست می شود، اگر استقلال می خواهیم باید عمیق فکر کنیم، در کارها صداقت داشته باشیم ، امروز در دنیا مطرح هستیم و این موقعیت هزینه دارد، باید هزینه ها را با آگاهی و صداقت، کار علمی و با پشتوانه انجام دهیم.
 
 
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به مشکلات جامعه خاطر نشان کرد: باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته باشیم و بیشتر به فکر آینده باشیم ، باید سیستم های ما بومی شوند، اگر از تکنولوژی بومی استفاده کنیم و وابسته به دیگران نباشیم آینده کشور را تضمین کرده ایم، با شعار کار درست نمی شود باید با مدیریت علمی و بهینه و بومی مشکلات حل شود، برنامه ها این باشد که مخصوصا در کارهای بزرگ تخصص و تعهد در کنار یکدیگر باشند و با پیش بینی مشکلات، قبل از وقوع آن ها، مشکلات و تنگنا ها را مدیریت نماییم.
 
کد خبر 1111575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha