برگزاری نشست تببینی حادثه ۱۳ آبان  به همت کانون منتظران مهدی (عج)   شهر سامن ملایر

حجت الاسلام ایلخانی گفت: همزمان با ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشست تبیینی حادثه ۱۳ آبان برای اعضای کانون و طلاب توسط کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (ع)برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام مهران ایلخانی»در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: کانون  فرهنگی، هنری منتظران مهدی شهرسامن در دهه ۹۰ تاسیس شده و بیش از یکصد و عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن  با بیان اینکه  این کانون یکی از کانون‌های فعال شهرستان ملایر است  کانون در حوزه علمیه  و مسجد ولیعصر شهر سامن فعالیت دارد گفت: مخاطبان ما بیشتر گروه خاص طلاب هستند اما برنامه‌های ما عمومی  و برای همه اقشار است.

حجت الاسلام ایلخانی با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی توسط کانون انجام می شود گفت: همزمان با 13 آبان نیز برنامه نشست تببینی حادثه 13 آبان برای اعضای کانون و طلاب توسط  کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج)برگزار می‌شود.

 وی شرکت طلاب و اعضای کانون در برنامه راهپیمایی 13 آبان را نیز از دیگر برنامه های ابن کانون در این روز برشمرد.

وی درادامه با بیان اینکه طلاب این کانون در هفته وحدت نیز برنامه های مختلفی  را داشتند گفت: در حال حاضر نیز با توجه به شروع کلاسهای درس طلاب برنامه های نشت های اخلاقی، کلاسهای قرآن، تفسیر، فوق برنامه و برنامه های متنوع فرهنگی در کانون به صورت هفتگی در حال انجام است

 

وی با اشاره به اینکه همچنین محتوا سازی در فضای مجازی از برنامه‌های امسال این کانون بوده است یادآور شد: این کانون در  عرصه های فرهنگی ، قرآنی، مناسبتی و... بسیار موفق عمل کرده است.

کد خبر 1111674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha