امر به معروف و نهی از منکر موجب تقویت و تعمیق باورهای دینی می شود

خدابنده امر به معروف و نهی از منکر را یکی از الزامات پیشرفت، رشد و تعالی جامعه دانست و گفت:امر به معروف و نهی از منکر موجب تقویت و تعمیق باورهای دینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۱۰ آبان) در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در کنار نماز و روزه از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است، اظهار داشت: نهادینه ساختن امر به معروف در جامعه موجبات فاصله گرفتن مردم از منکرات را فراهم می سازد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امر به معروف و نهی از منکر در ساحت تربیت دینی، اخلاقی و اعتقادی که زیربنای سایر ساحت ها است، جای می گیرد تصریح کرد: محتوای آموزشی، روش های تدریس، فعالیت ها و برنامه های مدارس بایستی در راستای تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان برنامه ریزی شود، امر به معروف و نهی از منکر نیز موجبات تقویت و تعمیق باورهای دینی را فراهم می‌سازد.

 

خدابنده امر به معروف و نهی از منکر را یکی از الزامات پیشرفت، رشد و تعالی جامعه دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و مدارس بایستی از جنبه نمایشی خارج شود.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: خدمت رسانی به مردم در چارچوب قوانین و مقررات یکی از بهترین نمونه های امر به معروف به شمار می رود.

 

 

کد خبر 1111745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha