ناکامی سوداگران مرگ در انتقال محموله مواد مخدر

سردار فرشید از کشف ۵۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و يك متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۱ آبان) با اعلام این خبر به رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری مبنی بر حمل یک محموله مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط یک کامیون مطلع شدند که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان یک کامیونت حامل بار اثاثیه منزل را متوقف و بازرسی کردند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت 51 کیلو و 700 گرم حشیش کشف کردند.

 

سردار فرشید تصريح كرد: مأموران در اين رابطه یک خودرو توقیف و يك متهم دستگیر کردند كه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان كرد: برخورد نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سركشي به برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی نخواهد داد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1112053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha