باید نسبت به پیک ششم مراقب باشیم/ادامه محدودیت‌های کرونایی تا پایان پیک ششم

وحیدی با بیان اینکه با توجه به نگرانی‌های موجود، در محدودیت‌های کرونایی تغییراتی حاصل نشده و این محدودیت‌ها تا رفع پیک ششم به قوت خود باقی است درباره لغو محدودیت‌های تردد شبانه گفت: لغو محدودیت‌های شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (سه شنبه ۱۱ آبان) در حاشیه جلسه قرارگاه ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه موضوع این جلسه درباره پیک ششم کرونا بود، گفت: متاسفانه هم اکنون ۲۲ شهر قرمز داریم و احتمال قرمز شدن شهرهای دیگر هم وجود دارد و باید نسبت به پیک ششم مراقب باشیم. یکی از مباحث امروز تقویت طرح شهید سلیمانی و غربالگری ها و تست های سریع بود. از سوی دیگر بحث شد تا برای کنترل پیک کرونا در شهرهای قرمز گروه‌های خاصی فرستاده شود که برای شهرهای نارنجی هم همین طور است.

 

وحیدی با بیان اینکه با توجه به نگرانی‌های موجود، در محدودیت‌های کرونایی تغییراتی حاصل نشده و این محدودیت‌ها تا رفع پیک ششم به قوت خود باقی است درباره لغو محدودیت‌های تردد شبانه گفت: لغو محدودیت‌های شبانه باید در ستاد ملی کرونا بررسی شود و بعد مصوبات اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وحیدی درباره اینکه قانونی برای ممنوعیت فعالیت اصناف بعد از ۱۲ شب وجود دارد یا خیر با بیان اینکه هیچ محدودیتی را نسبت به قبل کاهش ندادیم و اصناف می توانند طبق ابلاغیه‌های سابق عمل کنند، گفت: تزریق ۲ دوز واکسن برای اصناف لازم است اما شروع فعالیت اصناف از اول آبان با یک دور واکسن بوده است.

کد خبر 1112067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha