پایان تصویربرداری مستند حضرت معصومه(س) تا دو هفته آینده

حجت الاسلام آمره گفت: از هشتم آبان جاری، سالروز بانوی کرامت به قم پروژه ساخت مستند روایی تاریخی حضرت معصومه سلام‌الله علیها در مرحله تولید قرار گرفته است و تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام می‌رسد و وارد مرحله پس‌تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام محسن آمره با اشاره به ساخت مستند تاریخی روایی حضرت معصومه (س)گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در دو سال گذشته بین شبکه کربلا وابسته به عتبه امام حسین علیه‌السلام و آستان مقدس بانوی کرامت امضا شد، تصمیم برساخت مستندی پیرامون حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گرفته شد.

 

 مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)ساخت مستند حضرت معصومه سلام الله علیها را نخستین همکاری رسانه‌ای میان عتبه مقدس امام حسین علیه‌السلام و عتبه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد و گفت: از همان دو سال گذشته، کارهای مطالعاتی و فیلم‌نامه‌نویسی این پروژه انجام شد که محتوای تولیدشده از سوی این آستان‌های مقدس بررسی و تأیید شد.

 

وی با اشاره به آغاز فرایند پیش‌تولید مستند حضرت معصومه سلام الله علیها از دو ماه گذشته،ادامه داد: از هشتم آبان جاری، سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم نیز پروژه ساخت مستند در مرحله تولید قرارگرفته که بر اساس پیشرفت کار و برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام رسیده و وارد مرحله پس‌تولید خواهیم شد.

 

وی با ابراز امیدواری از ادامه همکاری‌های رسانه‌ای اعتاب مقدس معصومین در جهان در راستای نشر معارف ناب اسلامیافزود: مراحل ساخت مستند تاریخی روایی حضرت معصومه سلام الله علیها به تهیه‌کنندگی جعفر زندی و کارگردانی سید مجتبی طباطبایی دنبال می‌شود.

کد خبر 1112078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha