حمایت بیش از ۲۰۰ میلیون ریالی از کانون های مساجد خراسان شمالی

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، از اختصاص و واریز بیش از ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار حمایتی به حساب کانون های مساجد این استان خبر داد.

«هاشم شیرازیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مبلغ 207 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان مرحله اول سرانه حمایتی از سوی ستاد فهمای کشور به حساب کانون های مساجد استان واریز شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی گفت: 45 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان های استان از این سرانه حمایتی بهره مند شدند.

 

شیرازیان، تعداد این کانون ها را بدین شرح اعلام کرد:  14 کانون فرهنگی و هنری در بجنورد، 9 کانون فرهنگی هنری در جاجرم، 4 کانون فرهنگی و هنری در اسفراین، همچنین شیروان چهار کانون، فاروج دو کانون، مانه و سملقان چهار کانون، گرمه چهار کانون و راز و جرگلان نیز سه کانون از این اعتبار بهره مند شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، اولویت واریز این سرانه را کانون های فعال در سامانه بچه های مسجد اعلام کرد و افزود: بر این اساس مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال تا 6 میلیون ریال به حساب کانون ها واریز شده است.

 

شیرازیان، همچنین با اشاره به ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد و برگزاری رویداد فهما، حمایت از کانون ها را بر اساس میزان فعالیت های ثبت شده در این سامانه اعلام کرد و گفت: سومین رویداد ملی فهما هم اکنون در حال برگزاری است و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1112125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha