راه اندازی مرکز آموزش تولید تابلو فرش در کانون فهما هدایت

قاسم زاده گفت: یک مرکز آموزش ساخت تابلو فرش، قالی بافی و قلاب بافی برای زنان و دختران خانه دار شهرستان فیروزکوه به همت بچه های کانون فهما هدایت راه اندازی گردید.

میکائیل قاسم زاده مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به همت بچه های این کانون اولین مرکز آموزشی تولیدی تابلوفرش، قالی بافی و قلاب بافی برای زنان و دختران شهرستان فیروزکوه راه اندازی گردید.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت هر تابلو فرش یکماه زمان می برد، تصریح کرد: آموزش برای تمامی هنرجویان و کارآموزان بصورت رایگان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی توسط زنان و دختران این منطقه از این دوره آموزشی صورت گرفته است، افزود: هم اینک 50 نفر از هنرجویان در این کارگاه مشغول فراگیری آخرین متدها و روشهای روز تابلوفرش بافی هستند.

قاسم زاده بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای زنان خانه دار شهرستان فیروزکوه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری به سال تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: قطعا زنان و دختران بعد از آموزش در این کارگاه، کمک زیادی به تولید در جامعه خواهند کرد.

گفتنی است کانون فهما هدایت به آدرس شهرستان فیروزکوه بلوار ملت کوچه بابک واقع گردیده است.

کد خبر 1112401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha