درس ۱۳ آبان مقابله و مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: درس ۱۳ آبان برای ما درس مقابله و مبارزه با استکبار است و یکی از راه های مبارزه با استکبار، برخورد تهاجمی با آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز هم زمان با سراسر کشور اجتماع مردمی و استکبار ستیزی در شهر عنبرآباد برگزار شد.


حجت الاسلام «حمید بامری» در اجتماع مردمی ۱۳ آبان در عنبرآباد، گفت: اصلی ترین دلیل ذلت و خواری یک ملت، اعتماد به استکبار است و این مطلب را امروز در کشور افغانستان به وضوح می بینیم.


امام جمعه عنبرآباد افزود: واژه استکبار ۴۸ مورد در قرآن آمده که ۴ مورد در رابطه با استکبار شیطان و مابقی نیز برای انسان به کار برده شده است.


وی اظهار کرد: کسی که دچار صفت استکبار شد، حقیقت را نمی فهمد و دچار فخر فروشی و خود برتر بینی می شود.


حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: درس ۱۳ آبان برای ما درس مقابله و مبارزه با استکبار است و یکی از راه های مبارزه با استکبار، برخورد تهاجمی با آن است.


امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: راه دیگر مقابله با استکبار، تحقیر کردن و شکستن ابهت دروغین و پوشالی آنها است همان کاری که دیروز در خلیج فارس فرزندان سپاه پاسداران انجام دادند و دنیا مشاهده کرد و این قدرت اسلام و نظام ایران را به رخ جهانیان کشید.


وی ابراز کرد: نمایش دزدی نفت ایران توسط آمریکایی ها افول قدرت پوشالی او را نشان داد و همان وعده خداوند متعال است که فرمود حزب خدا غالب و پیروز است.


حجت الاسلام بامری در خاتمه عنوان کرد: پیام ما امروز به رهبر و مولایمان این است که در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن تا پای جانمان ایستاده ایم.

کد خبر 1112766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha