نمایش نقاشی مذهبی دانش آموز آران و بیدگلی در کنفرانس کازان روسیه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از نمایش اثر هنری دانش آموز آران و بیدگلی با موضوع اثر تاریخی مذهبی «امامزاده ابراهیم» در کنفرانس کازان روسیه خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نقاشی دانش آموز آران و بیدگلی از یک اثر تاریخی مذهبی، در کنفرانس کازان کشور روسیه به نمایش گذاشته شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: «مهسا باقری» دانش آموز پایه پنجم آموزشگاه شهیدان نوذریان شهرستان آران و بیدگل است که مردادماه سال جاری دیپلم افتخار مسابقه نقاشی اتحادیه شهرهای تاریخی جهان را کسب کرد.

ضابطی ادامه داد: این مسابقه در حاشیه هفدهمین اجلاس جهانی شهرهای تاریخی در کازان روسیه برگزار شد و این دانش آموز با اثری با موضوع بنای تاریخی مذهبی «امامزاده ابراهیم کاشان» در این مسابقه شرکت کرد و موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین در طول مدت برگزاری هفدهمین اجلاس شهرهای عضو اتحادیه شهرهای تاریخی جهان، نمایشگاه هنری مجازی حدود ۱۸۰ اثر از آثار کودکان و نوجوانان شرکت کننده از سراسر جهان در وبسایت شهر کازان روسیه در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

 

شهر تاریخی کاشان از سال ۱۳۹۴ بنا به نامه رسمی کنسولگری فرهنگی ایران در شهر کیوتوی ژاپن به عضویت لیگ شهرهای تاریخی جهان در آمده است.

کد خبر 1112802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha