عدالت محوری شاخصه عملکرد شهرداری جهرم باشد

رضایی کوچی عدالت در دادن خدمات را از مورد تاکید قرار داد و گفت: مجموعه شهرداری باید همه محلات شهر را با یکسان دیده و خدمات را به طور برابر توزیع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۱۵ آبان) در آیین تکریم و معارفه شهردار جهرم گفت: در شهرداری جهرم بدنه کارشناسی و نیروی انسانی خوبی وجود دارد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: روابط دوستانه و ارتباط صمیمی بین شهردار و کارکنان مهمترین نقش را دارد و می توان از همه ظرفیت ها در راستای توسعه شهر استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری جهرم با آنچیزی که باید باشد فاصله زیاد دارد، خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری جهرم با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد و باید به دنبال درآمد جدید بود و متکی به عوارص ساختمان نشد.

 

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه زمانی شهرداری موفق است که از فضای سیاسی خارج شود، تصریح کرد: شهردار جدید نباید خود را وارد بازی های سیاسی کند.

 

وی عدالت در دادن خدمات را از مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مجموعه شهرداری باید همه محلات شهر را با یکسان دیده و خدمات را به طور برابر توزیع کند.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: روابط دوستانه مجموعه شهرداری با مردم می تواند منجر به آبادانی شهر شود.

 

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه مجلس امسال تا کنون ۱۵ میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری جهرم تزریق شده است، اذعان کرد: درآمد شهرداری متناسب با نیاز شهر نیست.

 

کد خبر 1113492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha