ظرفیت بچه‌های مسجد را برای مردمی‌سازی فرهنگ و هنر فعال می‌کنیم

حجت‌الاسلام نعمتی گفت: ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران تلاش کرده‌ایم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم؛ برای کارآفرینی بچه‌های مسجد در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «رجب نعمتی قرا» در گفت‌ و‌ گو با خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هر کاری که به مردم واگذار شود، موفقیت آن تضمین می شود، اظهار کرد: صد ها سال است از واقعه عاشورا  گذشته است و هر سال مردم پرشورتر از گذشته آن را گرامی می دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مازندران افزود: تبیین ارزش ها یکی از راهکارهای مردمی سازی فرهنگ و هنر است زیرا برخی از گروه های مردم از ارزش ها خبر ندارند. طرح سه شنبه های تکریم که بیش از سی هزار شهید طی آن تکریم شدند، با تبیین خوب این طرح، به سرعت در کشور فراگیر شد.

 

وی اضافه کرد: آسیب شناسی و رفع نواقص نیز در مردمی سازی فرهنگ و هنر موثر است زیرا پس از تبیین یک برنامه و طرح، باید برای استمرار آن تلاش کرد که رفع نواقص در این زمینه بسیار موثر است.

 

نعمتی ادامه داد: ما در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران تلاش کرده ایم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم و الحمدالله همدلی خوبی میان بچه های مسجد وجود دارد که نمونه برجسته آن در موضوع همدلی بود که توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری در سطح روستاها و شهرها شکل گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش کرده ایم از ظرفیت های استان مازندران به ویژه در حوزه گردشگری، برای کارآفرینی که یک رواق در رویداد ملی فهما به آن اختصاص دارد، استفاده کنیم.

کد خبر 1113688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha