هلال احمر از تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی برخوردار باشد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان لرستان، سازمان جمعیت هلال احمر باید از تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(16آبان) در مراسم گرامیداشت هفتاد و چهارمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: ایران در سال 1301 به جمعیت صلیب سرخ پیوست و پس از  پیروزی انقلاب و پیوستگی هلال احمر، با تغییر صلیب سرخ به نماد هلال احمر فعالیت این سازمان ادامه یافت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تجهیز سازمان هلال احمر برای تسهیل در روند امدادرسانی ها و ارتقای خدمت رسانی به مردم، افزود: توجه به حادثه خیز بودن استان لرستان جمعیت هلال احمر باید از تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی برخوردار باشد.

 

وی از سازمان جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مردمی، عام المنفعه  و خیریه یاد کرد و عنوان داشت: فعالیت این سازمان بر پایه نوع دوستی و وایجاد صلح، آرامش و گسترش مهرورزی است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: افرادی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کند علاوه بر انجام وظیفه سازمانی وظیفه عبادتی خود را نیز انجام می‌دهد.

 

کد خبر 1113762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha