بچه مسجدی ها در تدارک جشن میلاد امام حسن عسکری (ع)

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: از آنجایی که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) قرار داریم بنابراین با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون شهید ابراهیم هادی در حال تدارک برای برگزاری جشنی باشکوه هستیم.

حجت الاسلام «تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) قرار داریم بنابراین با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون شهید ابراهیم هادی در حال تدارک برای برگزاری جشنی باشکوه هستیم.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: جشن میلاد این امام همام شنبه آتی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و در همین راستا یک روز قبل مسجد آذین بندی و فضاسازی شده و برای برپایی این جشن باشکوه مهیا می شود.


وی در تشریح برنامه های این جشن، بیان کرد: سخنرانی در باب فضائل کرامات امام حسن عسکری (ع) و مولودی خوانی از برنامه های در نظر گرفته شده برای میلاد این امام بزرگوار است.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: همچنین قرار است در این شب زیارت نامه امام حسن عسکری (ع) قرائت شود تا از راه دور نائب الزیاره آن حضرت باشیم.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: قرائت دعای فرج به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت از دیگر برنامه های این جشن است.


وی اظهار کرد: تجلیل از پسران هم نام با نام مبارک امام حسن عسکری (ع) و دختران هم نام با نام مادر این امام همام یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده است.


حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و طنز از سایر برنامه های جشن باشکوه میلاد امام حسن عسکری (ع) می باشد و پایان بخش این جشن باشکوه نورافشانی آسمان است.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که این امام همام پدر امام زمان (عج) است بنابراین در راستای آشنایی بیشتر بچه های مسجد که از منتظران ظهور هستند با امام حسن عسکری (ع)، این برنامه ها تدارک دیده شده اند.

کد خبر 1114190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha