انتخاب اتاق بازرگانی شیراز به عنوان برترین های جهان افتخار بزرگی برای کشور است

شافعی گفت: انتخاب اتاق بازرگانی شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان برترین های جهان افتخار بزرگی برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور است و نشان از حرکت ما به سمت استاندارهای جهانی اتاق های بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامحسین شافعی»، امروز (سه شنبه 18 آبان) در سفر یک روزه به شهر شیراز و حضور در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز گفت: گفتگو محوری در اولویت ادبیات بخش خصوصی قرار دارد و به عنوان بخش خصوصی باید بر مواضع و نظراتمان بمانیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: نظرات بخش خصوصی باید با ادبیات درست و کارشناسی بیان شود تا فضا و فرصت گفت‌وگو از دست نرود و به عنوان هیئت نمایندگان و منتخبان اعضای اتاق های بازگانی باید خادم بخش اقتصاد کشور و استان ها باشیم.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی در انتخاب راه حل و مسیر انجام فعالیت ها باید راهی انتخاب کند که بهترین نتیجه را برای بخش اقتصاد کشور در پی داشته باشد و فرصت آزمون و خطا در فضای کشور نداریم.

شافعی تاکید کرد: به عنوان پارلمان بخش خصوصی وظیفه باید برای تقویت و بهبود شرایط در کنار دولت باشیم و انتخاب اتاق بازرگانی شیراز در سه ماه متفاوت به عنوان برترین های جهان افتخار بزرگی برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور است و نشان از حرکت ما به سمت استاندارهای جهانی اتاق های بین المللی است.

وی افزود: اتاق بازرگانی شیراز در شمار اتاق های فاخر سراسر کشور است و بسیاری از طرح ها و ایده های این اتاق به کل کشور تسری داده شده است و برای ادامه حرکت های بالنده مسیر و ابزار حرکت اتاق های پیشرو را بیش از پیش فراهم می کنیم.

کد خبر 1114590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha