ثبت‌نام دانش‌آموزان هنرمند جهت شرکت در سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا

کیاحسینی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان هنرمند جهت شرکت در سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا توسط کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک در حال انجام است گفت: سال گذشته توانستیم ۱۳ رتبه برتر استانی و یک رتبه برگزیده کشوری را کسب کنیم.

«زیبا کیاحسینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: بر اساس بررسی و رتبه‌بندی تولید محتوای کانون‌های فرهنگی تربیتی استان خوزستان و تعداد کلیپ‌های بارگذاری شده در کانال‌های کشوری، کانون شهید مطهری شهرستان اندیمشک موفق به کسب رتبه اول شد.

 

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک با بیان اینکه در حال حاضر مشغول عضوگیری از دانش‌آموزان علاقه‌مند دوره متوسطه جهت تشکیل انجمن‌های ۲۲ گانه هستیم افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان هنرمند جهت شرکت در سومین جشنواره فرهنگی هنری فردا در حال انجام است که سال گذشته توانستیم ۱۳ رتبه برتر استانی و یک رتبه برگزیده کشوری کسب کنیم.

 

وی برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های هنری و شرکت حداکثری در جشنواره فرهنگی هنری فردا را از اهداف این فصل کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری اندیمشک برشمرد و یاد آور شد: در تلاش هستیم دانش‌آموزان را در حوزه فردی و اجتماعی برای ايجاد يک زندگی سالم آماده سازیم و همچنین به شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» عمل کنیم.

 

کد خبر 1114715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha