راهیابی ۱۱ شرکت‌کننده کرمانشاهی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن

سهیلی، گفت: فایل‌های تصویری ۱۱ متسابق کرمانشاهی راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن داوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ساحل سهیلی گفت: داوری آثار متسابقن راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن آغاز شده و  به سبب شرایط موجود ناشی از کرونا مسابقات این دوره به شیوه غیرحضوری برگزار شده و فایل‌های متسابقین راه یافته به مرحله نیمه نهایی، ارسال شده با سازمان اوقاف در حال داوری شدن است.

 

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  افزود: داوری آثار ارسال شده به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان در رشته‌های قرائت ترتیل ۱۶ آبان، حفظ ۲۰ جزء ۱۷ آبان، حفظ کل روز‌های ۱۸ و ۱۹ آبان و در بخش آقایان در رشته قرائت ۱۶ و ۱۷ آبان، ترتیل و اذان روز‌های ۱۸ و ۱۹ که داوری این بخش تا ظهر ۱۹ آبان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در رشته حفظ کل از روز ۱۹ تا ۲۱ آبان که داوری این بخش نیز از بعد از ظهر ۱۹ آبان آغاز می‌شود و داوری رشته حفظ ۲۰  آغاز داوری آثار متسابقن راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن،روز ۲۲ آبان‌ماه خواهد بود.

 

سهیلی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از استان کرمانشاه ۱۱ متسابق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که فایل تصویری تلاوت‌های ۶ نفر در بخش آقایان و ۵ نفر در بخش بانوان داوری و قضاوت خواهد شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که آذرماه امسال برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

 

وی در پایان گفت:  دو نفر از داوران استان کرمانشاه در تیم داوری مرحله نیم نهایی هستند، کیوان حسینی در رشته تجوید حفظ ۲۰ جزء و مهدی پریزاد در رشته وقف و ابتدا همخوانی قرآن کریم در تیم داوری حضور دارند  .

کد خبر 1114812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha