دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی در شهرستان پارس آباد برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی ویژه اعضای کانون های مساجد در شهرستان پارس آباد به عنوان پایلوت کشوری برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی ویژه اعضای کانون های مساجد در شهرستان پارس آباد به عنوان پایلوت کشوری برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و صیانت از حریم خانواده است و مربیان این طرح در دوره های مختلف کاهش آسیب ها در کانون ها حضور خواهند داشت.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: این مربیان با حضور در کانون های مساجد اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت خانواده خواهد بود.

 

سقاء اضافه کرد: این مربیان در مصاحبه حضوری و رشته های مرتبط با جامعه شناسی و روان شناسی انتخاب شده اند و امیدواریم بتوانیم با همکاری مدیران کانون های مساجد دوره های مختلف آسیب های اجتماعی در مساجد برگزار شود.

 

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا در این شهرستان برگزاری این دوره آموزشی با تاخیر مواجه شد اما با همکاری مربیان و فعالان کانون های مساجد فرصت از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این دوره با حضور اساتید برتر حوزه جامعه شناسی و روان شناسی برگزار می شود و دستگاه های اجرایی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، بهزیستی شهرستان و سپاه ناحیه پارس آباد نیز در این طرح مشارکت دارند.

 

کد خبر 1115139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha