آموزش یکصد نفر در دوره آموزشی اسکان اضطراری هلال احمر گیلان

غلامی از دوره آووزشی اسکان اضطراری ویژه مسئولین و دبیران خانه هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش به داوطلبان اهداف سازمانی، افزایش توانمندی و تاب آوری جوامع را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز (پنج شنبه،  ۲٠ آبان) از برگزاری دوره آموزشی اسکان سرپناه اضطراری ویژه مسئولین و دبیران خانه هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر بر اساس مفاد اساسنامه خود وظیفه خدمت رسانی به مردم را از طریق ظرفیتی که امدادگران، نجاتگران و داوطلبان فراهم می کنند، دارد.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان جذب و حضور داوطلبان را برای افزایش کارایی جمعیت هلال احمر گیلان موثر دانست و افزود: در جمعیت هلال احمر با جذب داوطلبان، اعضاء جوان و امدادگران و ارایه آموزش های مستمر سعی می شود تا ظرفیت های جمعیت هلال احمر در تمامی زمینه ها افزایش یابد.



وی نقش آموزش در جمعیت هلال احمر را مهم دانست و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش به داوطلبان و … اهداف سازمانی، افزایش توانمندی و تاب آوری جوامع را دنبال می کند.



غلامی در ادامه در خصوص برگزاری دوره آموزشی اسکان (سرپناه) اضطراری ویژه مسئولین و دبیران خانه هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز گفت: با برنامه ریزی و همت معاونت امور داوطلبان و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گیلان، مسئولین و دبیران خانه های هلال استان از آموزش های لازم بهره مند شده و این عزیزان که اکثریت از دهیاران روستاها هستند با فراگیری این دوره ها نسبت به ترویج و آموزش در محل اقامت خود و مردم محلی روستا اقدام می کنند.



وی با اشاره به اینکه یکصد نفر از مسئولین و دبیران خانه های هلال استان گیلان در این دوره آموزشی شرکت کردند، افزود: هفت شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.


غلامی برپایی اردوگاه موقت، مکان یابی، طراحی نقشه کشی اردوگاه و اسکان موقت آسیب دیدگان را از جمله مباحث آموزشی این کارگاه برشمرد.

کد خبر 1115242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha