مردم با صبوری دولتمردان را در رفع مشکلات اقتصادی یاری می کنند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مردم با صبوری دولتمردان را در رفع مشکلات اقتصادی یاری می کنند، گفت: مرتفع کردن کامل مشکلات اقتصادی زمانبر است و مردم و مسئولین نباید در رفع این مشکلات خسته و ناامید شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 21 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: متأسفانه کتاب جایگاه مطلوبی در جامعه ندارد و انس با کتاب بسیار ضعیف است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ایجاد مشوق هایی برای افزایش کتابخوانی در جامعه تأکید کرد و افزود: مردم اکثر اطلاعات خود را از فضاهای مجازی دریافت می کنند که در برخی از موارد صحیح نیستند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید بر ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه سرمایه گذاری کرد، اظهار کرد: مطالعه کتاب موجب جهت دهی مثبت به نگاه انسان می شود و در رأس کتاب ها قرآن است که هدایتگر بشر به سمت سعادت است.

 

حجت الاسلام نکونام با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در دهم ربیع الثانی، ادامه داد: ایشان الگویی کامل برای دختران ما هستند و اگر دختران و بانوان می خواهند رستگار شوند باید عملاً سیره ایشان را در زندگی خود جاری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم با مشکلات متعدد اقتصادی رو به رو هستند، تصریح کرد: دولت به دنبال اصلاحات اقتصادی و گرانی است و باید با برنامه ریزی سریع مشکلات اقتصادی را رفع نمایند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مردم با صبوری دولتمردان را در رفع مشکلات اقتصادی یاری می کنند، اظهار کرد: مرتفع کردن کامل مشکلات اقتصادی زمانبر است و مردم و مسئولین نباید در رفع این مشکلات خسته و ناامید شوند.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: علی رغم استقلال حوزه های علمیه از دولت و مردمی بودن آن ها اما طلاب این حوزه ها با مشکلات زیاد معیشتی همراه هستند که باید برای برطرف کردن مشکلات آن ها چاره ای اندیشید.

 

کد خبر 1115350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha