اعلام فراخوان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد در ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعلام فراخوان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان « قلم» به میزبانی استان یزد برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره به منظور شناسایی استعدادهای درخشان مسجدی در حوزه شعر و داستان و ترغیب هنرمندان به تولید آثار فاخر در این زمینه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه موضوعات جشنواره شعر و داستان بچه های مسجد در زمینه  آیات قرآنی طرح ملی ۱۴۵۵، ارزش های اخلاقی و انسانی و  روستا و عشایر است، تصریح کرد: نحوده ارسال آثار را فقط از طریق سایت بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه علاقه مندان در دو رده سنی نوجوان و جوانان و بزرگسالان در این جشنواره شرکت کنند، افزود: در رده سنی نوجوانان و جوانان، اعضای کانون های فرهنگی و هنری از سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و در بخش بزرگسالان نیز  از سنین  ۱۸ تا ۴۵ سال می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام و ارسال آثار در این جشنواره تا یکم آذر ماه  سال جاری است، خاطرنشان کرد: از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و هنرمندان رشته شعر و داستان استان برای شرکت در این جشنواره دعوت می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری شهر ایلام و یا به سامانه بچه های مسجد در بستر اینترنت مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1115568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha