نشست خاطره گویی «روایت آشنا» ویژه کتابداران برگزار می‌شود

در ادامه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست و نهمین دوره هفته کتاب، نشست خاطره گویی ویژه کتابداران با عنوان «روایت آشنا» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست خاطره گویی «روایت آشنا» ویژه کتابداران با هدف ارج نهادن به مقام و منزلت کتابداران، حمایت  از تلاش‌های بی‌شائبه آنان در عرصه جهاد فرهنگی، تکریم و پاسداشت مقام کتاب و کتابخوانی، از ساعت ۱۴ یکشنبه ۲۳ آبان ماه به همت اداره کل فرهنگی نهاد در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک‌شهر تهران، بصورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست که با مشارکت استان های خوزستان، قم، خراسان رضوی، مازندران، سمنان، خراسان جنوبی، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان برگزار می‌شود، کتابداران منتخب از این استان‌ها در ارتباطی ویدئویی به بیان خاطرات خود با موضوع «کتابخانه و کتاب وکتابخوانی و کتابدار» می پردازند. حضور در این نشست برای عمومی آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/neshast در این نشست شرکت کنند.

همچنین این نشست به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد به نشانی www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

گفتنی است که همراه با این نشست، پویش «روایت آشنا» نیز در بازه زمانی ۲۲ آبان الی ۲۲ آذر ۱۴۰۰  اجرا می شود که طی آن هر یک از کتابداران با ساخت کلیپ از خاطرات خود در موضوعات کتابخانه و کتاب وکتابخوانی و کتابدار، می توانند در این پویش شرکت کنند. حجم هر کلیپ باید حداکثر ۵۰ مگابایت بوده و پس از تهیه با هشتگ‌ #روایت_آشنا در صفحات مجازی منتشر شود.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این مسابقه و قرار گرفتن آثارشان در روند داوری، می‌بایست کلیپ تهیه شده خود را در سامانه مسابقات نهاد به آدرس Samakpl.ir بارگذاری کنند.

کد خبر 1115862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha