محفل استانی" انس با قرآن " در کتابخانه عمومی واجارگاه برگزار می شود

محفل استانی انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت تدبر در قرآن با محوریت سوره مبارکه "ماعون" به میزبانی کتابخانه عمومی واجارگاه برگزار می شود.

«پریسا کرمی» با تبریک آغاز هفته کتاب و بیان اینکه این هفته با ۴۵۰ برنامه در گیلان گرامی داشته می شود به خبرنگار شبستان گفت: ۸۵ کتابخانه عمومی استان مجری برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی هستند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان افزود: این برنامه‌ها با محوریت معرفی، نقد و رونمایی کتاب، نشست‌ها و محافل ادبی متنوع به‌شکل مجازی و حضوری، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره و محافل قرآنی است.

 

وی از برگزاری محفل استانی انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت و ضرورت تدبر در قرآن خبر داد و اظهار کرد: این محفل با محوریت سوره مبارکه "ماعون" صبح فردا( سه شنبه، 25 آبان) به میزبانی کتابخانه عمومی شمسی موسوی واجارگاه شهرستان رودسر برگزار می شود.

 


کرمی تصریح کرد: در این جلسه که ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می شود، ضمن تفسیر این سوره مبارکه در خصوص ویژگی های سوره و نیز اهمیت آن تبادل نظر خواهد شد.

 

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان می توانند از طریق صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl  در ابن جلسه شرکت کنند.

کد خبر 1116331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha