تعالی فرهنگی جامعه مهمترین رویکرد کانون فرهنگی هنری مساجد است

ابدالی پور گفت: بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی وهنری در راستای رشد و تعالی فرهنگی جامعه با بهره گیری از متعالی در جامعه از رویکردهای مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(۲۴ آبان)در دیدار با امام جمعه الشتر، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مساجد و با رویکرد جذب جوانان و نوجوانان به مساجد فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد جایگاه مهم و نقش و رسالت خطیری بر عهده دارد، افزود: مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و رشد و تعالی فرهنگی جامعه با بهره گیری از متعالی در جامعه از رویکردهای مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ابراز کرد: نیازسنجی وآسیب شناسی فرهنگی متناسب با هر محله و منطقه ازدیگر برنامه های مهم کانون های مساجد است.

 

وی تصریح کرد: در كانون های فرهنگی هنری مساجد هر محله، شهر و روستا علاوه بر برنامه های ملی و استانی که توسط ستاد استانی کانون های مساجد و ستاد کشوری تنظیم می شود، متناسب با نیازها فرهنگی و هنری همان مناطق برنامه هایی تدوین و اجرا می شود.

 

ابدالی پور با اشاره به فعالیت 428 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه های کانون های مساجد در دو بستر حضوری و مجازی  برگزار می شود.

 

وی همچنین با اشاره به عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوران کرونا، افزود: در لبیک به رهنمود های رهبری، کانون های فرهنگی هنری مساجد در رزمایش مواسات و همدلی پیشگام بوده اند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه، گزارشی از روند برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد را ارائه داد.

کد خبر 1116410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha