ولایت مداری حضرت معصومه (س) الگویی برای بانوان است

حجت الاسلام رمضانی گفت: بصیرت و ولایدت مداری حضرت معصومه (س) الگویی برای همه به ویژه بانوان است که باید این ویژگی بیش از پیش برای نسل امروز تبیین شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) قرار داریم که این بانوی بزرگوار در سن 28 سالگی و در مسیر رسیدن به مشهد و دیدار برادر بزگوارشان بیمار شده و از دنیا رفتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: سبک و سیره زندگی حضرت معصومه (س) الگویی برای همه ماست به طوری که از نظر عبادت و تقوا، حسن خلق، بصیرت و ولایت مداری جایگاه والایی دارند و بصیرت و ولایت مداری حضرت معصومه (س) الگویی برای همه به ویژه بانوان است که باید این ویژگی ها بیش از پیش برای نسل امروز تبیین شود.  

 

وی عنوان کرد: حضرت معصومه (س) به لحاظ علم و دانش هم از مرتبه بالایی برخوردار بودند و در دورانی که امام موسی کاظم (ع) در زندان بودند، بسیاری از علما و دانشمندان سوالات خود را از حضرت معصومه (س) می پرسیدند و این بانوی بزرگوار هم به مراجعان پاسخ می دادند.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به توطئه های دشمنان برای دور کردن بانوان از عفاف و حجاب تصریح کرد: متأسفانه دشمنان به دنبال این هستند که با کمرنگ کردن ارزش هایی همچون حجاب و حیا در بانوان به اهداف شوم خود دست یابند که باید حضرت معصومه (س) را در نجابت، عفت و پاکدامنی به عنوان الگو به بانوان معرفی کرد تا سبک و سیره این بانوی بزرگ را در زندگی خود پیاده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به ارتباطی که با جوانان و نوجوانان و خانواده ها دارند می توانند در معرفی حضرت معصومه (س) به عنوان یک الگو اثرگذار باشند که امیدواریم این مهم بیش از پیش در برنامه های کانون های مساجد مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1116740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha