اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی توسط کانون فرهنگی سفیر در سقز

مسئول کانون فرهنگی سفیر شهرستان سقز از اجرای فعالیت‌های دینی آموزشی، فرهنگی و ورزشی توسط این کانون فرهنگی در سقز خبر داد.

سلیمان  فتحی مسئول کانون فرهنگی سفیر شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: کانون فرهنگی تبلیغی سفیر  در سال 98 بعد از اخذ مجوز باهدف کارکرد تخصصی در چهارچوب قوانین و مقررات شروع به فعالیت کرد.

 

وی با اشاره به تعداد اعضا این کانون فرهنگی بیان داشت: مخاطبین کانون سفیر شامل تمامی رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، از هر دو طیف خانم و آقا، خصوصا دانش‌آموزان هستند که به بیش از 200 نفر مستقیما خدمات ارائه می‌کند.

 

مسئول کانون فرهنگی سفیر شهرستان سقز گفت: فعالیت‌های شاخص کانون سفیر در چند حوزه فعالیت‌های دینی، فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی  اجرا می‌شود.

 

فتحی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام کرونا اظهار کرد: در ایام همه گیری کرونا کانون سفیر با بهره‌گیری از آموزش اساتید، تهیه بروشورهای آموزشی، نصب پوسترهای آموزشی و بهداشتی در محل کانون‌ها، ترویج توصیه‌های بهداشتی در فضای مجازی و گندزدایی و ضدعفونی مداوم کانون و محله و اهدای اقلام رایگان بهداشتی از قبیل ماسک به نیازمندان مخاطب کانون، به فعالیت‌هایی در حد توان خود پرداخته است.

 

وی به میزان بهره‌گیری از فضای مجازی برای پیشبرد فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: از طریق فضای مجازی تولید محتوای درسی انجام شده و در کلاس مجازی در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شد.

 

وی افزود: عدم حمایت‌های لازم مادی و معنوی مسئولان از کانون‌ها، مشکلات معیشتی مدیران و کادر کانون‌ها، هزینه‌های سنگین اجاره و رهن مکان و هزینه‌های جانبی و قبوض و غیره کانون‌ها، عدم اعطای تسهیلات به کانون‌ها برای گسترش فعالیت و یا جبران خسارت، خصوصا در ایام کرونا و تعطیلی‌های ناشی از آن از جمله مشکلات کانون فرهنگی سفیرشهرستان سقز بود.

 

فتحی  گفت: مشاوره چهره به چهره و کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از اقدامات ارزشمند و کانون سفیر است که با استقبال خوب صورت گرفت.

 

وی افزود: برای توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی، این کانون با تشکیل کلاسهای قرآن و برگزاری چندین جلسه مربوط به آسیب‌های اجتماعی با حضور کارشناس سعی در گسترش این فعالیت‌ها داشته است و با انجام این فعالیت‌ها و اجرا و برگزاری کلاس‌های ذکر شده توانسته‌ایم شاهد استقبال جامعه هدف خود از فعالیت‌های این کانون فرهنگی باشیم.

کد خبر 1116900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha