رونمایی  کتاب شعری با حضور معاونین ابتدایی آموزش و پرورش فارس

در مراسمی با حضور معاون فرهنگی و پرورشی و معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس از کتاب شعر «به او بگویید دوستش دارم»، شاعر و نویسنده معاصر «حسین خلفی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جهانبخش بانشی»، امروز (سه شنبه 25 آبان) در مراسم رونمایی از کتاب شعر «به او بگویید دوستش دارم» به قلم شاعر و نویسنده «حسین خلفی» گفت: این مجموعه شعر زیبایی های خاص خود را دارد و فارس همواره مهد مشاهیر ادبی همچون حافظ و سعدی بوده است که امیدواریم این نامداری در فضل و شعر و هنر پیوسته در شیراز برقرار باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: کرونا موجب یتیم شدن بسیاری از دانش آموزان و 56 هزار دانش آموز ما در کرونا پدر یا مادر خود را از دست داده اند.

«محمد فیاض پور»، نیز در آئین عنوان کرد: فرهنگیان در ایام کرونا زحمات زیادی کشیده اند و شاید شکل کار عوض شد اما فعالیت فرهنگیان تعطیل نشد و به سمت ارتقای سواد رسانه ای حرکت کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: ناحیه 2 آموزش و پرورش برنامه های خوبی اجرا کرده است و کتاب شعر «به او بگویید دوستش دارم» اقدام فرهنگی مناسبی بوده که این کارهای ادبی خوب را می توان به سایر مدارس تعمیم داد.

«کیوان زارعی»، نویسنده، شاعر و منتقد ادبی  شیراز نیز درباره مجموعه‌ غزل «به او بگویید دوستش دارم» سروده «حسین خلفی» نیز گفت: در برخی از غزل‌ های این مجموعه، صنعت «رد مطلع» مشاهده می شود و این مجموعه، شامل ۵۴ غزل است و بنای کار بر معنای اصلی غزل در شعر یعنی عشق، سخن عاشقانه و دوست داشتن گذاشته است.

«حسین خلفی»، کتاب شعر «به او بگویید دوستش دارم» نیز گفت: است که‌ انسان را جاودانه و از حیوان متمایز می کند و تمام حرف هایی که نمی توان گفت و در دل انسان مانده در این مجموعه وجود دارد و کلامی مانند شعر در زندگی انسان ها نقش موثری دارد.

کد خبر 1116965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha