کارگاه آموزشي تحکیم بنيان خانواده در سنندج برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی هنری چهاریارنبی سنندج گفت: کارگاه آموزشي تحکیم بنيان خانواده باهدف آگاه سازي مادران محله حاشیه شهر سنندج در مسجد چهاريارنبي این شهر برگزارشد.

به گزاش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسن رنجبر مدیرکانون فرهنگی هنری چهاریارنبی سنندج در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: خانواده مهمترین رکن جامعه است و تحکیم بنیان خانواده امری ضروری به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه استحکام بنیان خانواده‌ها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود، افزود: مادران نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده دارند و از این‌رو برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواد منجر به آگاه‌سازی والدین از مسائل و آسیب‌های اجتماعی باشد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری چهاریارنبی سنندج یادآور شد: کانون فرهنگی چهار یارنبی سنندج در طول سال سعی دارد با استفاده از ظرفیت مساجد و با بهره‌گیری از تجارب و توان اساتید و مربیان خود دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مختلفی برای اعضای کانون و خانواده‌های آنان برگزار کند.

 

رنجبر همچنین از بازدید دانش‌آموزان عضو کانون چهاریارنبی سنندج از کتابخانه امام رضا سنندج خبر داد و گفت: بچه‌های عضو این کانون فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضو این کتابخانه شدند.

 

کانون فرهنگی هنری چهار یارنبی سنندج که در محله کانی کوزله حاشیه این شهر قرار دارد از سال 82 تاسیس شده و پذیرای مشارکت کودکان، نوجوانان و جوانان در برنامه‌های مختلف فرهنگی ‌هنری است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1116973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha