۹ کانون فرهنگی آستارا مجهز به کتابخانه است

حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: ۹ کانون فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا مجهز به کتابخانه است.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: ۹ باب کتابخانه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا فعالیت می‌کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان‌اینکه از این تعداد کتابخانه پنج کتابخانه به صورت باز فعالیت می‌کنند، افزود: چهار کتابخانه کانون‌‌های مساجد آستارا مخزن‌دار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در این کتابخانه‌ها ۶ هزار و ۸۵۵ جلد کتاب موجود است، تصریح‌کرد: کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آستارا ۴۲۸ عضو دارند.

 

رضوانی‌نژاد گفت: بیشترین کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری آستارا را کتاب‌های با موضوعات دینی، اجتماعی، تاریخی، روانشناسی و ادبی تشکیل می‌دهند.

 

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، خاطرنشان‌کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و کمک به افزایش سرانه مطالعه از رویکردهای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و کتابخانه‌های شهرستان آستارا با مشارکت کانون‌ها برنامه‌های تاثیرگذاری در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا کنند.

کد خبر 1117072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha