لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه های تحت پوشش زندان های زنجان

محمدی با اشاره به مشارکت کتابخانه های تحت پوشش زندان های استان در برنامه جشنواره کتابخوانی رضوی بر لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی در این کتابخانه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره امور همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان در جلسه مشترک اداره کتابخانه های عمومی استان و امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، به تفاهم نامه منعقده میان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کشور اشاره کرد و گفت: برای اجرای برنامه های فرهنگی در مجموعه کتابخانه های تحت پوشش زندان ها، این تفاهم نامه منعقد شده و در آبان ماه همزمان با هفته کتاب نیز ویرایش جدید تفاهم نامه اجرا و برنامه ریزی برای عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه با حضورمدیران دو دستگاه مبادله خواهد شد.

 

سید حسن محمدی از اجرای فعالیت ها و برنامه های گسترده فرهنگی در کتابخانه های تحت پوشش زندان های استان قدردانی کرد و اظهار داشت: با همت و تلاش مسئولین کتابخانه های تحت پوشش زندان ها، فعالیت های خوبی انجام گرفته و در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز با پیگیری مجموعه همکاران اداره زندان ها و مسئولین کتابخانه ها مشارکت خوبی صورت گرفته است.

 

در ادامه جلسه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان نیز از عملکرد خوب و برنامه های فرهنگی گسترده مجموعه کتابخانه های تحت پوشش زندان ها تشکر کرد و گفت: مسئولین کتابخانه‌های تحت پوشش اداره کل زندان های استان در اجرا و برگزاری فعالیت های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی همواره یاریگر و همراه کتابخانه های عمومی استان بوده و مشارکت خوبی در اجرای برنامه ها دارند.

 

قاسم موحدیان، اظهار داشت: بر اساس بازدیدهایی که در سال های اخیر به طور مستمر از کتابخانه های تحت پوشش زندان های استان صورت گرفته، شاهد رشد کمی و کیفی برنامه های کتابخانه های زندان های زنجان هستیم.

 

وی علاقه مندی مسئولین کتابخانه های مجموعه زندان های استان به کتاب و کتابخوانی و برنامه های فرهنگی را از دلایل موفقیت این مجموعه در حوزه های فرهنگی عنوان کرد.

 

رئیس اداره فرهنگی اداره کل امور زندان ها و اقدامات تامینی استان نیز از همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و کارشناسان مربوطه در اجرا و برگزاری فعالیت های فوق برنامه و فرهنگی مجموعه کتابخانه های تحت پوشش زندان ها قدردانی کرد.

 

امیرخانی در ادامه خواستار تقویت منابع و کتاب های کتابخانه های تحت پوشش زندان های استان شد و اظهار داشت: از مجموعه کتابخانه های عمومی انتظار داریم در راستای غنی سازی و تقویت منابع کتابخانه های زندان مرکزی، اردوگاه و کانون اصلاح و تربیت، اداره کل زندان های استان را یاری کنند.

 

وی اظهار داشت: مجموعه کتابخانه های عمومی تحت پوشش اداره کل زندان های استان آمادگی اجرا و برگزاری فعالیت های فرهنگی در کتابخانه های تحت پوشش زندان را دارد و از اجرای برنامه های مشترک فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت زندانیان استان استقبال می کند.

کد خبر 1117098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha