بکارگیری اساتید برجسته و شاخص در مسابقات قرآنی مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: از اساتید برجسته و شاخص در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت السلام مهدی پودینه» در نشست مشترک با مولوی ابومصطفی سالارزهی مسئول دارالقرآن مسجد مکی و یکی از اساتید پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد و  بیان داشت:  خوشبختانه مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود و استان ما میزبان پانزدهمین دوره آن خواهد بود.


 

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری سیستان و  بلوچستان با بیان اینکه کمیت و کیفیت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی لحاظ می شود، یادآور شد: مسابقات قرآنی میدان رقابت بچه های مسجدی برای رسیدن به توفیقات بیشتر در عرصه های قرآنی است.

 


پودینه یادآور شد: جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره به صورت مجازی و با ارسال فایل برگزار می شود، اظهارداشت: علاقمندان می توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir و عضویت در کانون فرهنگی و هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت های من مراجعه کرده و با انتخاب مدهامتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

 

پودینه گفت: 30 آذر؛آخرین فرصت برای ثبت نام و ارسال آثار به سامانه بچه های مسجد است.

کد خبر 1117136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha