۱۳ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد آران و بیدگل پرداخت شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل از پرداخت ۱۳ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد آران و بیدگل طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده که به اجرای ۳۸ طرح اشتغال منجر شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل افزود:از این تعداد طرح ۱۵ وام در حوزه خدمات ، ۴ وام جهت دامداری و مرغداری و ۱۹طرح قالیبافی اجرا شده که ۳۲ طرح آن شهری و ۶ طرح در سطح روستاهای آران و بیدگل اجرایی شده است.

 

اسماعیلی ادامه داد: طی سال جاری ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل اختصاص یافته است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل تصریح کرد: در حوزه اشتغال و خودکفایی گام های خوبی برداشته شده و حتی زنان نیز در چرخه اقتصاد نقش آفرینی می کنند و در ۳۸ طرح اجرایی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ در آران و بیدگل  ۲۶ طرح در حوزه بانوان و ۱۲ طرح در حوزه آقایان اجرایی شده است.

 

وی با تقدیر از بانک های شهرستان که با پرداخت وام در اجرای طرح های اشتغال با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کرده اند گفت: در دوران سخت کرونا و معیشتی که با آن روبرو هستیم از بانک ها می خواهیم با مساعدت بیشتر به نیازمندان توجه کنند تا مددجویان و نیازمندان  بتوانند از تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده بیشترین بهره برداری را داشته باشند. /

کد خبر 1117224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha