ترویج فرهنگ کتاب از ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است

شریفی در رابطه با فعالیت مساجد در راستای کتابخوانی جامعه گفت: یکی از ماموریت هایی که کانون های فرهنگی هنری در دل مساجد دارند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با اشاره به این که کتابخوانی از مسیرهای ترویج جریان مقاومت و ایثار برای نسل امروز است، اظهار داشت: برای تولید محتوا و همچنین تولید و ترویج کتاب و کتابخوانی باید تلاش کرد تا ذائقه بچه های امروزی را جذب کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در رابطه با فعالیت مساجد در راستای کتابخوانی جامعه گفت: یکی از ماموریت هایی که کانون های فرهنگی هنری در دل مساجد دارند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

وی بابیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نهادینه کردن عادت مطالعه در همه شئون زندگی است گفت: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد، یکی از مؤثرترین نهادهای فعال فرهنگی در حوزه کتاب و ترویج کتاب‌خوانی است.

 

وی ضمن اعلام برنامه های هفته کتاب بر لزوم بهره گرفتن از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در محلات و روستاها به ویژه در هفته کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

 

شریفی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوان توانمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: ظرفیت های بالقوه زیادی در کانون های فرهنگی هنری مساجد نهفته است که باید با بالفعل نمودن همه این استعدادها و انجام بهتر فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد، محلات و روستاهای استان اقدام کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: رونمایی از کتاب نوجوان شهید «علی لندی» در هفته کتاب گامی برای الگوسازی نوجوانان این مرزوبوم و کمکی به ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

 

کد خبر 1117399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha